wtorek, 2 czerwca 2015

Liebster Award

Cóż, zostałam nominowana do Liebster Award już jakiś czas temu, ale odkładałam to aż do tego momentu. Częściowo ze względu na brak czasu, a częściowo na lenistwo. PRZEPRASZAM!

Ale teraz udało się wygospodarować chwilkę i oto jestem :D
Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za nominację! :D
Dziękuję Agacie Grzesik i Bloggerrka :D
Jeszcze raz przepraszam, że tak późno.


*****


Zasady:
          Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

*****

Pytania od Bloggerrki:
1. Ulubiony sportowiec?
Sebastian Vettel.
2. Dlaczego piszesz opowiadania?
Mogę na chwilę oderwać się od rzeczywistości i dać upust temu co się w mojej głowie mieści.
3. Ulubiony Przedmiot w szkole?
W szkole lubiłam matmę :D
4. Kraj, który chciałbyś/-abyś odwiedzić?
Włochy, Niemcy, Hiszpania, Monako, Szwajcaria, Austria, Norwegia... Pół świata ogólnie.
5. Kto jest dla Ciebie wzorem i dlaczego?
Tajemnica :))
6. Jakie jest Twoje nastawienie do życia?
Staram się myśleć pozytywnie i pracować, bo wiem, że ciężka praca popłaca :)
7. Ulubiony klub piłkarski?
Borussia Dortmund.
8. Co jest Twoją pasją?
Sport i kibicowanie. Poza tym jazda na nartach.
9. Od jak dawna piszesz opowiadania?
Zaczęłam w gimnazjum, miałam chyba 13 lat, ale zaliczyłam 4-letnią przerwę i wróciłam niedawno. Najpierw do szuflady, a potem ten blog :)
10. Co sprawia, że chcesz pisać kolejne rozdziały na swoim blogu?
Po pierwsze, chcę dokończyć historię. Nienawidzę niedokończonych spraw. A po drugie, widzę, że czytacie, co niesamowicie mnie cieszy :D
11. Co jest dla Ciebie inspiracją przy tworzeniu nowych postów?
Wszystko dookoła może być inspiracją. Czasem pomysł przychodzi w najmniej spodziewanym miejscu i momencie :))

***


Pytania od Agaty:
1. Od jak dawna interesujesz się skokami narciarskimi?
Zaczęłam standardowo, od dziecka, siedząc przed telewizorem z rodzicami i oglądając Adama.
2. Twój ulubiony skoczek? Za co go cenisz?
Gregor Schierenzauer (za całokształt, bo jest jaki jest, ale dzięki niemu przeżyłam wiele pięknych emocji) i Andreas Wellinger (jest młody i zdolny. Zwyczajnie w niego wierzę).
3. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Namówiła mnie pewna osoba :P Bo powinnam pokazać światu swoje historyjki :))
4. Jakie masz plany na nadchodzące wakacje? 
Praca i sama nie wiem. Nie planuję, bo zawsze wychodzi dupa.
5. Chciałabyś coś swoim życiu zmienić?
Chciałabym być bardziej śmiała i mniej się wszystkim przejmować.
5. Czym interesujesz się po za skokami narciarskimi?
Formuła 1, tenis, siatkówka, sporty zimowe, piłka nożna.
6. Czy Twoi znajomi wiedzą, że piszesz bloga?
Nie ;P
7. Jak wyobrażasz siebie za 15 lat?
Szczęśliwa i spełniona matka i żona ;P
8. Gdzie znajduje się Twoja ulubiona skocznia?
Innsbruck.
9. Posiadasz jakieś autografy skoczków i nie tylko?
Niestety.
10. Co jest twoją najmocniejszą stroną?
Intuicja (jednocześnie najgorszą).
11. Jakie są Twoje marzenia?
Patrz punkt 7 ;))

*****

Najtrudniejszy punkt- nominacje:


*****

Moje pytanka:

1. Co Cię najbardziej cieszy w życiu?
2. Najważniejsza osoba w życiu to...
3. Gdybyś mogła coś zmienić wokół siebie?
4. Największe marzenie?
5. Ulubiony sport i sportowiec?
6. Co wpłynęło na napisanie tego opowiadania?
7. Kiedy zainteresowałaś się pisaniem?
8. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
9. Rodzina czy praca?
10. Twoja największa wada?
11. Twoja największa zaleta?

*****

Jeszcze raz dziękuję serdecznie za nominację :D
Pozdrawiam :D






1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, odpowiem na pytania jak tylko znajdę chwilę wolnego! :*

    OdpowiedzUsuń